چطور در CSS با ویژگی Background تصویر پس زمینه به عنصری بدهیم؟

Pseudo-elements ها در CSS کلمات کلیدی هستند که به انتخابگرها برای انتخاب قسمتی از محتوای عنصر اضافه می شوند. با برخی از این انتخابگرها می توان محتوای مجازی برای عناصر بوجود آورد و آنها را در CSS هدف قرار داد. در ادامه لیست تمام pseudo-elementها آمده است و می توانید برای بررسی دقیق هر کدام به صفحه مخصوص به آن مراجعه کنید.

طراحی رابط و تجربه کاربری ( UI/UX ) چیست و چه تفاوت هایی با هم دارند؟

برای نصب Adobe Xd و یا اضافه کردن پشتیبانی از زبان فارسی شما نیاز دارید که ادوبی کریتیو کلود را نصب کنید. برای نصب کریتیو کلود من دو راه برای دانلود آن به شما آموزش می دهم که براحتی بتوانید آن را نصب کنید.

آموزش جامع CSS: چطور حالت نمایش لینک ها را تغییر دهیم؟

در قسمت ششم از دوره‌ی آموزشی جامع CSS - CSS3 من قصد دارم به شما در مورد اینکه چطورحالت نمایش لینک ها را تغییر دهید نکاتی رو آموزش دهم. لینک ها را ما در سراسر وب می بینیم و در نتیجه اگر بتوانیم مقداری در نمایش آن ها تغییراتی را ایجاد کنیم باعث جلب توجه می شود. من با استفاده از سی اس اس رنگ پیش فرض لینک ها را تغییر می‌دهم و اینکه حالت زیرخط یا آندرلاین آن را به حالت نقطه چین تبدیل میکنم و یا اینکه کلا آن را حذف میکنم و موارد دیگری که در این فیلم آموزشی به آن می پردازم.

آموزش ایندیزاین – نکات و کاربردهای چیدمان راستچین

آموزش ایندیزاین - نکات و کاربردهای چیدمان راستچین by @iHMahmoodi - #BlogPost -------------------------------------------------- عضویت در کانال یوتیوب https://www.youtube.com/AsteriXarts?sub_confirmation=1 --------------------------------------------------

چطور از حاشیه ها در CSS استفاده کنیم؟

توسط ویژگی border می توان عرض، نوع و رنگ حاشیه هر چهار سمت یک عنصر را تعریف کرد. ویژگی border سه مقدار می پذیرد و اگر هر کدام از مقادیر را تعیین نکنیم به مقدار اولیه اش ریست می شود که همه ی این موارد در فیلم بررسی می شود. همینطور که در مثال های بالا دیده می شود با استفاده از این ویژگی نمی توان فقط حاشیه یک سمت خاص عنصر را تعریف کرد.

آموزش ایندیزاین – کاربرد چیدمان وسط‌چین در صفحه آرایی

آموزش ایندیزاین - کاربرد چیدمان وسط‌چین در صفحه آرایی by @iHMahmoodi - #BlogPost -------------------------------------------------- عضویت در کانال یوتیوب https://www.youtube.com/AsteriXarts?sub_confirmation=1 --------------------------------------------------

چطور از صفر طراح گرافیک بشویم؟

در آموزش چطور از صفر طراح گرافیک بشویم به این می پردازیم که چطور از صفر بتوانید یک طراح گرافیک بشوید، چه رشته های تخصصی در این فیلد طراحی گرافیک وجود دارد، از چه نرم افزارهایی برای طراحی در هر کدام از فیلد های تخصصی استفاده کنیم، چطور نمونه کارهایمان را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم شغلی مناسب پیدا کنیم و معرفی کتاب هایی برای کسانی که می خواهند از صفر وارد حوزه طراحی گرافیک بشوند.

سریعترین راه‌های وارد کردن متن در صفحه آرایی با ایندیزاین

سریعترین راه‌های وارد کردن متن در صفحه آرایی با ایندیزاین by @iHMahmoodi - #BlogPost -------------------------------------------------- عضویت در کانال یوتیوب https://www.youtube.com/AsteriXarts?sub_confirmation=1 --------------------------------------------------